A.C. Milan

We Are The Champions

A.C. Milan

We Are The Champions

شوچنکو رسما آبی‌پوش شد

 

::‌ سایت باشگاه چلسی رسما از پیوستن آندره شوچنکو مهاجم سابق میلان و دیناموکیف به این تیم خبر داد تا شوچنکو گرانقیمت ترین بازیکن چلسی تا به امروز لقب بگیرد. البته هنوز ارزش این قرارداد چهارساله اعلام نشده اما حدود سی و پنج میلیون پوند تخمین زده شده است ::

 

:: شوچنکو چهارشنبه پس از معاینه پزشکی و قبول تعهدات نسبت به چلسی رسما بازیکن این باشگاه شد. بازیکن سابق میلان پس از امضا قرارداد گفت: اینجا آمدم تا هیجان رقابت در لیگ برتر انگلیس را تجربه کنم. فکر میکنم در بهترین موقعیت زمانی به چلسی ملحق شدم. درسته که هدف اصلی ما لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود اما باید به همان اندازه نیز در لیگ تلاش کنیم. چلسی تیمی است که در هر بازی تنها به قصد برد وارد زمین میشود و این یکی از دلایل علاقه من به این تیم است. شوچنکو اضافه کرد: فعالیت مورینیو را در چند سال گذشته دقیقا تحت نظر داشتم و باید بگم که روش او واقعا مرا تحت تاثیر قرارداد. برای او تاکتیک تیمی مقدم بر قابلیت های فردی است و فکر میکنم این دقیقا روشی است که تیم های بزرگ را به وجود می آورد. اگر انگیزه من پول بود احتمالا در میلان می ماندم. باید از مسئولان چلسی تشکر کنم که همه چیز را قبل از جام جهانی انجام دادند تا من با خیال آسوده و با افتخار به اینکه دیگر بازیکن چلسی هستم راهی جام جهانی شوم ::

 

:: خوزه مورینیو هم از امضا قرارداد با بازیکن برتر اروپا در سال 2004 ابراز خرسندی کرد و گفت: امروز آرزوی من رنگ واقعیت به خود گرفت. از وقتی به لندن آمده ام شوچنکو را به عنوان اولین گزینه مد نظرم داشته ام و حالا او بازیکن چلسی است. او تمام خصوصیات یک بازیکن بزرگ را دارد و مطمئنم به خوبی با سیستم تیمی ما هماهنگ خواهد شد. میلان تیم بزرگی است و اینکه شوچنکو تیمی همچون میلان را به خاطر چلسی ترک میکند جایگاه واقعی ما را نشان می دهد ::

 

::‌ پیتر کنیون مدیر اجرایی چلسی هم گفت: امروز برگ افتخار دیگری به کارنامه چلسی اضافه شد. جذب بازیکنانی همچون آندره شوچنکو و میشائیل بالاک انگیزه بالای چلسی را نشان می دهد. مبلغ قرارداد بصورت کاملا نقد پرداخت می شود ضمن اینکه این بزرگترین خرید چلسی تا به امروز است. خوشحالیم که یکی از برترین گلزنان اروپا را به خدمت گرفته ایم. شوچنکو رکوردهای منحصر به فردی در لیگ قهرمان اروپا و سری آ ایتالیا به جای گذاشته است ::

 

:: مراسم معرفی شوچنکو با پیراهن جدید بعد از جام جهانی و طی یک کنفرانس مطبوعاتی انجام خواهد شد چون او در حال حاضر راهی اردوی آماده سازی اوکراین برای جام جهانی شده است ::

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد