A.C. Milan

We Are The Champions

A.C. Milan

We Are The Champions

پای آموروسو به گلزنی باز شد

 :: امروز میلان موفق شد با نتیجه دو بر یک و به لطف دو گل از دو بازیکن برزیلی خود تیم رم را شکست دهد. یوونتوس با وجود تمامی مسائلی که برای کادر مدیریت این تیم بوجود آمده بود موفق شد به راحتی تیم رجینا را شکست دهد تا به بیست و نهمین قهرمانی خود در سری آ دست پیدا کند. تیم های مسینا، ترویسو و لچه هر سه به سری ب سقوط کردند و چهار تیم اول یعنی یوونتوس، میلان، اینتر و فیورنتینا راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند. البته دو تیم سوم و چهارم برای رسیدن به مرحله گروهی باید ابتدا از مرحله مقدماتی عبور کنند ::

:: مارسیو آموروسو که در ماه ژانویه به میلان پیوست بلاخره موفق شد در آخرین دقیقه از آخرین بازی لیگ و از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. با اینکه بازیکنان میلان می دانستند که رجینا حریف دست و پا بسته ای برای یوونتوس خواهد بود اما کار خود را انجام دادند و آخرین بازی خانگی این فصل را با برد پشت سر گذاشتند ::

:: سیلویو برلوسکونی مالک میلان شدیدا از قهرمانی یوونتوس ناراضی به نظر می رسد و عقیده دارد که هر دو عنوان قهرمانی سری آ که یوونتوس آنها را تصاحب کرد باید به میلان برسد! حتی اگر اتهامات یوونتوس ثابت شود چنین امری بعید است و مجازات این تیم میتواند حضور در رقابت های سری ب باشد. جالب است بدانید که میلان و لاتزیو هر دو در سال ۱۹۸۰ به علت تبانی به سری ب سقوط کردند پس شاید چنین اتفاقی برای یوونتوس هم رخ دهد ::

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد