A.C. Milan

We Are The Champions

A.C. Milan

We Are The Champions

اسپانسر جدید بر روی پیراهن میلان

:: پس از دوازده سال همکاری با کمپانی Opel، میلان بلاخره اسپانسر پیراهن‌های خود را عوض کرد و از آغاز فصل جدید، از تریدمارک کمپانی Betandwin استفاده خواهد کرد. این کمپانی به امید تکرار شدن موفقیت های میلان با Opel که چندین حضور در فینال و نیمه نهایی اروپا بود، این قرارداد را امضا کرد ::

:: Betandwin یک کمپانی اتریشی است که در زمینه شرط‌بندی آنلاین فعالیت میکند و در واقع بزرگ‌ترین کمپانی شرط‌بندی آنلاین اروپاست و تقریبا در تمام رشته های ورزشی فعالیت میکند. ارزش قرارداد این کمپانی با میلان چهل میلیون دلار و به مدت چهار سال میباشد ::

رویای پاریس کمرنگ شد

 :: سه شنبه شب میلان آن هم در سن سیرو مغلوب بارسلونا شد تا آرزوی روسونری ها یعنی رسیدن به فینال پاریس کمرنگ شود. در حالیکه میلان موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت، تک تک آنها را به هدر داد تا در بازی برگشت افسوس آنها را بخورد. نمیتوان گفت میلان از روی بدشانسی بازی را باخت چون تیم واقعا خوب کار نکرد مخصوصا در نیمه دوم، اما واقعا در چند موقعیت شانس با میلان یار نبود از جمله ضربه جیلاردینو که در ابتدای بازی به تیر دروازه خورد. شاید اگر آن ضربه گل میشد بازی به کلی شرایط‌ اش عوض میشد ::

:: باز هم رونالدینیو محور اصلی بارسا بود و روی گل آنها نقش اساسی داشت. گلی که لودویک ژولی با یک ضربه محکم به ثمر رساند. بعد از گل بارسا میلان تقریبا موقعیت خوبی نداشت به جز دو سه نفوذ خوب کاکا که با بی دقتی جیلاردینو و آمبروزینی همراه شد. میلان حالا برای صعود کار بسیار سختی خواهد داشت و حداقل به یک برد دو بر یک، برای جلوگیری از ضربات پنالتی، نیاز دارد و بارسا هم هشتاد درصد راه تا پاریس را رفته است. مطمئنا یک گل زودهنگام در نئوکمپ میلان را به بازی بر خواهد گرداند ::

میلان - بارسلونا

:: امشب سن سیرو شاهد حساس ترین بازی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل خواهد بود. جایی که میلان و بارسلونا، دو تیم پر آوازه فوتبال اروپا، برای رسیدن به فینال بازی ها با هم مبارزه خواهند کرد. شاید برای خیلی ها به یاد ماندنی‌ترین بازی دو تیم فینال فصل ۱۹۹۴/۱۹۹۳ باشد که میلان بارسا را با چهار گل شکست داد. اما حالا همه چیز فرق میکند و بارسا، حتی فراتر از میلان، مدعی کسب قهرمانی به حساب می آید. این دو تیم تا به حال ۹ بار به مصاف همدیگر رفته اند که حاصل آن ۴ برد برای میلان، ۳ برد برای بارسا و دو تساوی بوده است. آخرین برد میلان در برابر بارسا به مرحله گروهی سال گذشته و تک گل شوچنکو بر میگرده. غایب بزرگ میلان اینزاگی است که به علت آنفلونزا و تب شدید، از لیست کارلتو خط خورد. اما برای بارسا وضع از این هم بدتر است و دکو، مسی و لارسن حضور نخواهند داشت. اما رونالدینیو و موتا دوباره به ترکیب اصلی باز گشته‌ اند. هر چند که انگیزه اصلی هر دو تیم معطوف پیروزی است اما باید در نظر داشت که بازی برگشت و قانون گل زده ای هم در راه است و گلزنی بارسا، حتی در صورت شکست خوردن آنها، میتواند فاجعه ای برای میلان تلقی شود چون میلان تا به حال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف نشده است. به احتمال فراوان بازی تهاجمی‌ای را شاهد خواهیم بود با توجه به اینکه بارسا و میلان بهترین خطوط حمله این فصل اروپا را به ترتیب با ۱۰۷ و ۱۰۳ گل زده در اختیار دارند. داور بازی آقای آلن سارس از فرانسه خواهد بود ::

برتری میلان در دربی ۲۶۴ام

:: گل نیمه دومی کاخا کالادزه برای میلان کافی بود تا دربی 264ام را با پیروزی پشت سر بگذارد و در آستانه دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا تا حد زیادی نسبت به نایب قهرمانی سری آ آسوده خاطر باشد. میلان بعد از ماه ها با ترکیبی کامل در یک بازی حساس به میدان رفت و کافو و مالدینی را در سمت راست و چپ خط دفاعی داشت. کارلو آنچلوتی، پس از نمایش خوب زوج دفاعی نستا-کالادزه تصمیم گرفت تا مالدینی دوباره به پست معروف خودش یعنی دفاع چپ برگرده، پستی که سال قبل، از آن کالادزه بود. غایبان میلان استم، سرجینیو و اینزاگی بودند که استم و سرجینیو به علت مصدومیت و اینزاگی هم به علت تب قادر به همراهی تیم نبودند ::

 

:: با وجود اینکه بازی حدود دو ساعت زودتر از معمول برگزار شد، اما هواداران میلان با پر کردن سن سیرو مثل همیشه در طول نود دقیقه پشتیبان تیم بودند. و هواداران اینتر همانطور که قول داده بودند، به سن سیرو نیامدند و کاملا مشخص بود که قسمت مربوط به هواداران تیم مهمان خالی است. اینتری ها انگیزه بالاتری نسبت به میلان داشتند و این را میشد در تک تک حرکات بازیکنان آنها دید. مسلما حواس روسونری ها کاملا معطوف به بازی با بارسلونا بود و ترجیح میدادند زیاد خود را خسته نکنند. بعد از حدود بیست دقیقه که اینتر بازی را در دست داشت، میلان کم کم نبض بازی را در دست گرفت، هر چند که دو تیم موقعیت فوق العاده ای در نیمه اول برای گلزنی نداشتند. اینتری ها نیمه دوم را هم مطابق نیمه اول بهتر شروع کردند و بیشتر توپ و میدان را در دست داشتند اما موفق به گلزنی نشدند و در یکی از حملات میلان بود که کالادزه با غفلت مدافعان حریف، با یک مهار سینه و ضربه رو پای قدرتمند دروازه حریف را باز کرد. این اتفاق در دقیقه 69 بازی رخ داد. قبل و بعد از گل میلان دو تیم چند موقعیت خوب گلزنی داشتند که هیچکدام تبدیل به گل نشد از جمله ضربات سیدورف و کاکا که سزار هر دو بار به خوبی توپ را راهی کرنر کرد. در دقایق پایانی مسلما اینتر بود که برای جبران گل خورده تلاش میکرد اما موفق نشد. حتی ورود مارتینز ،که سابقه گلزنی به میلان را هم دارد، فایده ای نداشت و بازی به نفع میلان تمام شد ::

 

ترکیب دو تیم:

 

:: میلان: دیدا – کافو (کاستاکورتا ۷۳) – نستا – کالادزه – مالدینی – گاتوزو – پیرلو (ووگل ۷۸) – سیدورف – کاکا – شوچنکو (روی کاستا ۸۰) – جیلاردینو

 

اینتر: سزار – خاوییر زانتی – کوردوبا – میهایلوویچ (ماتراتزی ۱۰) – بردیسو – فیگو – پیزارو (سولاری ۸۴) – کامبیاسو – کریستیانو زانتی (مارتینز ۷۶) – استانکوویچ – آدریانو :: 

دربی شهر میلان

:: دربی شهر میلان فردا شب به میزبانی میلان در استادیوم سن‌ سیرو برگزار می‌شود. این بازی تکلیف تیم دوم سری آ را تا حد زیادی مشخص خواهد کرد و از این حیث دارای حساسیت زیادی است. زیرا دو تیم اول ایتالیا به طور اتوماتیک وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌شوند و تیم سوم و چهارم باید بازی های مقدماتی را برای ورود به لیگ قهرمانان پشت سر بگذارند. این در حالی است که هواداران اینتر اعلام کرده اند که به علت حذف اینتر از لیگ قهرمانان اروپا، برای تماشای بازی تیم‌شان به سن سیرو نخواهند آمد. البته چون بازی به میزبانی میلان برگزار می شود، اکثر صندلی‌های سن ‌سیرو را طرفداران میلان پر خواهند کرد. چند روز پیش هم تعدادی از هواداران اینتر در فرودگاه به این تیم حمله کردند و با پرتاب سنگ به طرف بازیکنان این تیم باعث آسیب دیدگی کریستیانو زانتی از ناحیه سر شدند. در حال حاضر وضعیت اینتر به حدی بغرنج است که حتی زمزمه‌هایی مبنی بر کناره‌گیری ماسیمو موراتی و فروش این تیم نیز به گوش می‌رسد... دربی فردا را ماسیمو دوسانتیس قضاوت خواهد کرد ::