A.C. Milan

We Are The Champions

A.C. Milan

We Are The Champions

شوچنکو به چلسی می‌رود!

:: آندره شوچنکو اعتراف کرد که با برلوسکونی در مورد انتقال او به تیم دیگری (چلسی) صحبت کرده است. البته هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و او در حال سبک سنگین کردن شرایط است. شوا چیزی را پنهان نمی کند و عقیده دارد شرایط خانواده او در گرفتن این تصمیم تاثیر گذار بوده است: پنهان کردن حقیقت بی فایده است. من با پرزیدنت بر سر خیلی از مسائل صحبت کردم. از جمله احتمال انتقالم به یک تیم دیگر. این تصمیم هنوز قطعی نشده و ما تنها در این مورد صحبت می کردیم. حقیقتش اینست که این تصمیم را در درجه اول به خاطر خانواده‌ام گرفته‌ام. و به خاطر مسائل مالی هم نبوده چون برای من ارزشی ندارد. به هر حال در کنفرانس خبری بعدی همه چیز مشخص خواهد شد. فقط از مطبوعات میخواهم به شایعاتی که وجود خارجی ندارند دامن نزنند... ::

:: اینکه آیا واقعا خود شوچنکو مایل به ترک میلان است یا اینکه مسئولان تیم با تمدید نکردن قراردادش، به نوعی او را مجبور به ترک میلان کرده اند جای سئوال دارد. بار ها از زبان خود شوا شنیده بودیم که قصد ندارد این تیم را را ترک کند و میخواهد مثل مالدینی و کاستاکورتا بقیه فوتبال حرفه‌ای اش را در میلان سپری کند؛ به رنگ این لباس دلبسته است و ... . به هر حال او در آستانه ۳۰ سالگی است و مسئولان میلان بدشان نمی آید با پول هنگفتی که از فروش او بدست می آورند (میلان با فروش شوچنکو به چلسی حدود ۳۰ میلیون یورو و شاید هم بیشتر بدست خواهد آورد) تیم را تقویت کنند. اگر شوا به چلسی برود احتمال حضور ویلیام گالاس در میلان بیشتر می شود. چون خود هم او تمایل دارد به سن سیرو بیاید. و آقای رومن آبراموویچ (که ثابت کرده هر گاه اراده کند میتواند بازیکن دلخواه خودش را به چلسی بیاورد؛ مخصوصا اگر دوست بسیار عزیزش آندره شوچنکو باشد (نمونه‌ی دیگر احتمال حضور میشائیل بالاک در این تیم است)) میتواند گالاس را + چندین میلیون یورو در ازای به خدمت گرفتن شوچنکو با میلان عوض کند ::

:: به هر حال او با رفتن از میلان میلیون ها هوادار روسونری را شوکه و غمگین خواهد کرد چرا که او هفت فصل در میلان بود و به افتخارات بسیاری رسید. قهرمانی لیگ قهرمانان - قهرمانی اسکودتو - قهرمانی سوپرکاپ اروپا - قهرمانی جام حذفی ایتالیا - قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا - توپ طلای اروپا در سال ۲۰۰۴ مهمترین عناوین او با تیم محبوب روسونری است ::

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد